2012. szeptember 30., vasárnap

Hooli koncertek :)

Egy kis beszámoló eddigi Hooli koncertélményeimről! Remélem tetszeni fog. :)

1.koncert (2011.aug.5.) a Miskolci Factory Fesztiválon fellépett a Hooligans és persze nem hagyhattam ki. Amikor megláttam a fiúk kocsiját és benne a bandát megse tudtam mozdulni örömömben, majd kicsit bizonytalanul odamentem Endihez egy aláírésért igaz a nagy sötétségben ez nehezére esett neki. A koncert persze fantasztikus volt!!! A dedikálás már nehezebben ment mert mindenki nyomult előre, de Csipa kivételével mindenkitől kaptam autogramot. A legjobb az volt, amikor odamentem Tibihez és kértem egy aláírást, megköszöntem és, ahogy megyek el érzem, hogy valaki a fejemet birizgája. Hátranéztem és kiderült, hogy Tibi volt az aki megsimogatott, majd nagyon édesen rámmosolygott!!!  :D az első koncert a legcsodálatosabb! ;)

2.koncert (2011.aug.28.) Szerencsi Csokifesztivál. Valójában ez az egész koncert dolog meglepetésként ért engem. Korán reggel már költöttek engem, mert Pestre kell mennünk. Kimentünk a pályaudvarra, majd kiderült, hogy Szerencs felé vesszük az irányt amiért én nagyon boldog voltam! Nagyon tetszett a rendezmény, de legjobban az esti Hooligans koncert. Ezen is szuperül éreztem magam és végre Csipától is megkaptam az autogramot! :) Így boldogan kezdődött az iskola...

3.koncert (2011.dec.11.) JUBILEUMI NAGYKONCERT! Elvileg úgy volt, hogy nem megyek mert elég sokba kerül de mivel a Class fm rendezett egy játékot ahol 2 belépőjegyett és egy Best of-ot lehet nyerni, ezért az utolsó nap megpróbáltam. Persze nekem se sikerült az elsőre és már fel akartam adni hiszen "úgyse sikerül"...de aztán megszólalt a rádióban a Küzdj az álmodért dal, tárcsáztam és lám kicsörgött a telefon :DD Anyukámmal mentem a koncertre és mint mindig ez is nagyszerű volt!!!! (Állóhely, első sor;)

4.koncert (2012.júl14.) Tiszaújváros. Több hónapnyi várakozás után újra Hooligánkodhattam.Mi már kora délután ott voltunk bár lehet, hogy ez hiba volt. Az idő kegyetlenül meleg volt így könnyen elfogyott 3 pohár jégkása. A koncert előtt a Tiszaújvárosi rádiót hallgattuk hiszen interjút készítettek a fiúkkal. Telt az idő, az első sor kezdett megtelni. A koncert előtt egy kedves Hooligánnal beszélgettünk,mert már Facebookon megbeszéltük, hogy találkozunk. Végre elkezdődött a borulás és még Csipáról is lekerült a póló nagy örömömre. ;) Sajnos mi már hamar elmentünk hiszen indult a busz... de az élmény megmarad!
 

5.koncert (2012.aug.26.) Szerencsi Csokifesztivál. Egy év után megint elmentünk a csokifesztre, de most nem ért meglepetésként. Sajnos itt is nagy meleg volt ettől egy kicsit rosszul is lettem...:/ de nem adtam fel! A fiúk kiírták Face-re, hogy aki tudja növesszen bajuszt vagy állbajuszt hozzon. Az egész várost bejártam de nem találtam. Így csak egy Hooliganses hennával tudtam villogni de nekem ez is elég. A várakozásnál mindig figyeltem, mert egy barátot kerestem, mert ugy volt, hogy találkozunk de elkerültük egymást. Helyette egy másik Hooligánnal találkoztam. A fiúk szuperek voltak csak az én hangulatom egyre csak csökkent...tovább nem részletezném!

6.koncert (2012.szept.8.) Miskolc-Sörfesztivál. Szerencsére hozzánk is eljöttek a fiúk hozzánk Miskolcra. Izgatottan vártam, hogy hogyan fog telni az este. Kb. 17:00-kor már a helyszínre mentünk egy szigorú elenőrzés során. Mielőtt beálltunk volna a színpadhoz elöszőr apukámmal elmentünk dodzsemezni amin nagyon jól éreztem magam. :) Végül odamentünk a színpadhoz ahol két Mórahalmi Hooligánnal találkoztunk. <3 volt itt forrópuszi és borulás ezerrel! Dedikálás nem volt sajnos de ezt eltekintve nagyon jól éreztem magam. Remélem megint tudunk találkozni és legközelebb mi utazunk 6 órát!!! ;))




Remélem tetszett a beszámoló! :) Következző koncert:okt.20., Miskolc-DVTK stadion, 21:00-től fellép a Hooligans, belépés ingyenes! Részletesebb beszámoló, mert ez a koncert egy különleges ajándék a számomra....;)
Gyere el te is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése