2013. július 16., kedd

Miskolc új villamosa és a Hooligans

Már 1 hónapja élvezzük a nyarat, de csak július 5-én lett igazán csodálatos. Itt Miskolcon új villamos érkezett, melyet este nagy buli koronázott meg. Egésznap készülődtem a koncertre bár bőven volt ídőm így még kockulni is tudtam. Facezés után kifestettem a körmön neon rózsaszínre, alaposan kivasaltam a hajam aztán felvettem a ruhát, ami egy szegecses tornacipőből, farmernadrágból, egy Forever Young.os pólóból és egy fekete bőrmellényből állt. Ahogy elkészültem összepakoltam a kis táskámba a cuccokat, magamhoz vettem egy pulcsit, mert elég vacak idő volt aztán elindultam apukámhoz. Ahogy megérkeztem rögtön kaptam egy dicsérést a ruhámra aztán apa is összepakolt és indultunk a Városháztérére gyalog. Nem voltunk nagyon messze így hamar odaértünk a színpadhoz, ahol csak két lány állt. Mielőtt mi is csatlakoztunk volna megkellett várnunk Petrát és az apukáját, akik jó pár percet késtek is. Amikor megláttuk őket gyorsan ment az ölelés utána pedig futottunk az elős sorban. Mivel a Csipával szembeni helyet elfoglalták így most Zsoltival kellett beérnünk.Ahogy beálltunk rá egy percre odajött hozzánk egy öreg néni és megkérdezte, hogy milyen fellépők leszknek aztán elpanaszkodott nekünk, mert nem tettek ki székeket a térre és ő nem akar állni. Mi mondtuk, hogy ezeken a koncerteken csak állni lehet, de erre köszönés nélkül távozott.  Ezután kellemesen elbeszélgettünk és nevettünk Petrával, amíg Enikő barátnőnkre vártunk, aki késett is pár percet. Szerencsére tudtunk helyet foglalni neki a gyülekező nagy tömeg ellenére is. Egy idő után a lustaság eluralkodott rajtunk így lazán leültünk a korlát elé. Sajnos nekem volt a legrosszabb kilátásom, mert közvetlenül mellettem állt egy hajléktalan, akit az ülő helyzetből nem volt élvezetes nézni. Nemsokára elkezdődött a Miskolc Dixieland előadása, ezért nagy nehezen felálltunk és hallgattuk a bandát bár nem ez az első, mert az idei téli szünet előtti utolsó napon felléptek az iskolánkban csak az a baj, hogy a zenéjük nem a mi stílusunk.
A Dixieland után a színpadra lépett elsőnek egy molett, bajszos férfi, akinek szalma kalap volt a fején kezében hangszerrel. Meg is kérdeztem, hogy ez Pál Dénes-e ugyanis úgy tudtuk, hogy ő lesz a következő fellépő. Válaszként csak nevettek a többiek. Végül ez a kis együttes csak egy szám erejéig maradt és utána tényleg következett az igazi Pál Dénes.
Már egy fokkal jobb volt mint az előző fellépők, de a Hooliganset amúgy se tudják túlszárnyalni. ;) Szerencsémre eközben a mellettem lévő férfi távozott helyette egy velünk egymagas srác állt oda, akivel koncert közben beszélgettem is. Amikor két szám között szüneteltek a közelünkben egy szőke, kislány folyamatosan bekiabálta, hogy "Dénes,Dénes, Dénes" amire Pál Dénes oda is figyelt és mosolygott. (talán mondott is valamit csak arra nem emlékszem) Lassan telt az idő viszont az időjárás is esőre fordult. Pál Dénes után a színpadra újra fellépett egy nő meg egy férfi (minden fellépő után így volt ez) és újból elmondták az új villamosról a tudni valókat, lelkesítették a közönséget most pedig mindenkit arra kértek, hogy "fújják el " a fekete felhőket...az egyik kislány a színpad felé fújt csak nem a színpadot kellett elfújni hanem a felhőket. Hülyeség, de utána tényleg nem esett az eső. Egy kis várakozás után a Bíborszél lépett elénk, akik legtöbbször a DVTK meccseken szoktak játszani és tényleg nem is voltak olyan rosszak.
A pörgös előadás után a dobos itt is bedobta a dobverőket a közönségbe, az egyik pont felénk vagyis egy emberrel arrébb ment csak, ahogy a sok kéz utána nyúlt a dobverő beesett a színpad alá. Szóltak is a biztonságiőrnek, aki végül nem vette ki, mert a többi korlát akadályozta. Újból a nő és a férfi beszélt először arról, hogy egy Béla nevű elveszítette a barátnőjét (itt már mindenki nevetett) aztán kiderült, hogy a párja neve Gyöngyi volt...lebuktam. xD Drága barátnőim rögtön megfogták és felnyújtották a kezem, hogy itt vagyok.  Ezután a villamosról beszéltek, amit nagy várakozás után meg is láthattunk bár a több ezres tömeg végére nem láttunk pedig felálltunk a korlátra is.Eközben a színpad mögött néha előbukkant Tibi vagy Zsolti. Borzasztó dolog várakozni....de megéri. A Bohémélet intro hangosan megzendült és lassan mind a négyen előttünk álltak készen egy újabb koncertre. Őszintén most nagyon jól esett ez a tombolás. Fantasztikusak voltak, mert egész koncerten Zsoltival szemeztünk, aki sokszor ránkmutatott sőt egyszer a pengetőjét direkt nekem dobta és még mutatta is, hogy hova dobta de az én bénaságomnak hála későn vettem észre a földön így egy nő megelőzött. Volt itt még verekedés is, mert Tibi megtépte a Zsoltit aztán valaki a közönségből bedobott egy kék sapkát, amit Csipa fel is próbált. Megkérdezte a közönséget, hogy hogy áll de őszintén kicsit kicsi volt rá...a sapka után pedig egy plüss ördögöt dobtak be (ki lopta el az ötletem??) amit csak felállítottak a dobra, de onnan is leesett. Persze a fotósok most is célba vették az örült közönséget főleg Enikőt, akit direkt egyénileg is lekaptak. A 2óra nagyon gyorsan eltelt hiszen már azon kaptuk magunkat, hogy vége a Hotel mámor dalnak és a fiúk is lementek a színpadról. Az emberek hirtelen eltűntek velük együtt Enikő is. Petráékkal körbe szimatoltunk,hogy hol lesz autogram osztás aztán egy időre eltűntek addig mi teljesen hátra kerültünk. Apa elővette az ollóját és amennyit csak tudott, annyi Hooliganses kordonszallagot levágott nekem, magának meg akik még ott voltak.Pár perc után Petráék is megtalálta így ők is kaptak pár métert. Az enyém 14 méter lett.
Ezután mi visszamentünk az autogram osztáshoz Petráék pedig haza mentek. Nem sokkal később megláttam Endit  a korlátnál, ezért apa már elővette a cigerátáját és a fényképezőgépet. Most sem kért, de csinálhattunk két képet, amik egész jók lettek. Endi után megláttuk Zsoltit, aki épp a wc-re tartott...5 perc múlva apa szólt neki mire ő intett, hogy nemsokára visszajön, de nem jött vissza. Inkább hagytuk, ezért mi is fáradtan hazafelé vettük az irányt. Amikor hazaértem rögtön beestem az ágyba...másnap reggel 6 órakor felkeltem anya telefonjár és furcsa módon 5 alvás után nem voltam fáradt. De lustaság elurakodott felettem és délutánig elauldtam...
Képek a koncertről:





5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett, Kolleganő! Kár, hogy Zsolti nem jött ki... Alig várom az orosházi beszámolót. Én is megírom, ahogy tudom :)

    Puszi: Hooligirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos haverjai visszatartották..és most esett le h még orosházán se tudtunk vele beszélni!!:O pedig már kezd megjegyezni minket...nah a tiédet nagyon várom;D puszy

      Törlés
    2. Így jártunk... De mindig van legközelebb ;) Igyekszem vele, haladok a csabaival is. Aztán szurkolj, hogy összejöjjön Balatonlelle :)

      Törlés
    3. Hát igen lesz jobb is;) nem is tudtam h balcsira is akartok menni?!:D szorítok:))

      Törlés
    4. Legalábbis én tuti akarok, egy nagyon kedves ismerősömnek lesz a lánybcsúja :)

      Törlés